logo new
Accelerating the B2B E-commerce transformation
15 oktober in Hotel Houten


Gold sponsor
Sana homepage
Event van bbp

Deli XL wordt online horecamarktplaats

Nieuws
nouk Beeren startte vijf jaar geleden met de uitrol van e-commerce bij Deli XL. Nu zet de groothandel de volgende stap. Over drie jaar moet de meeste omzet van marktplaatspartners komen. ‘We worden veel meer de spin in het web dan een onderdeel van de keten.

Lees meer

Merkbeleving steeds belangrijker voor b2b-webshop

Nieuws
Meer bestelgemak voor de zakelijke klant en een efficiencyverbetering voor de leverancier. Het b2b-bestelportaal van Dutch Brand Management (DBM), de groothandel achter Björn Borg, biedt beide partijen voordeel. Maar, waarschuwt Coert van Vliet van DBM: ‘Ga er niet van uit dat meteen alles kan.’

Lees meer

Starten met B2B e-commerce, de kansen en de uitdagingen

Nieuws
‘Je klant is het uitgangspunt wanneer je start met je webshop, ook zakelijk’, aldus Rob Helderman (foto), ook bekend als ‘Rob Webshop’ en e-commerce manager bij Royal Brinkman uit ’s Gravenzande. Royal Brinkman startte vijf jaar geleden als één van de eerste organisaties binnen de glastuinbouw met B2B e-commerce. Tijdens het B2B e-commerce congres op 15 oktober vertelt Helderman wat de aandachtspunten zijn voor een organisatie wanneer je start met zo’n traject.

Lees meer

Keynote spreker Anatoly Roytman

Nieuws

B2B-organisaties krijgen steeds meer te maken met een verandering in het koopgedrag van de zakelijke klant. Deze klanten zijn gewend aan het online koopgemak dat ze als consument ervaren. Waarom zou dat in een zakelijke omgeving zoveel anders moeten zijn? Ze verwachten van hun leveranciers een betere e-commerce en omnichannel ervaring met eenvoudig te gebruiken online betaalmethoden, een uitstekende zoekfunctie en aanbevelingen afgestemd op hun persoonlijke voorkeuren.  

Keynote spreker Anatoly Roytman, Managing Director van Accenture Interactive, zal tijdens het B2B E-commerce Congres 2015 de eerste keynote spreker zijn en dieper ingaan op het rapport "Building the B2B Omni-channel Commerce Platform of the Future"

Lees meer

De eerste sprekers zijn bekend!

Nieuws

Komt u ook luisteren naar Gijs van den Broek van WeMarket en Bjorn Smets van Damen Group?

De eerste sprekers van het B2B E-commerce Congres 2015 zijn bekend!

Gijs van den Broek commercieel Directeur van WeMarket zal tijdens het congres delen hoe WeMarket is ontstaan en hoe het concept is uigewerkt tot de eerste wereldwijde horizontale b2b-marktplaats. Op welke manier draagt storytelling bij aan de B2B Sales van Damen Group?  Bjon Smets Online Marketing & Social Media manager van Damen Group neemt u mee in de wereld van de Damen Group en vertelt over de impact en het succes van storytelling.

WeMarket geopend: ‘Een nieuwe categorie marktplaats’

Nieuws

WeMarket, de nieuwe b2b-marktplaats van WeTransfer-oprichter Bas Beerens, opent vandaag zijn deuren. Op het platform kunnen bedrijven over landgrenzen heen verkopen en hun inkoop doen, vertelt chief commercial officer (cco) Gijs van den Broek in een gesprek met Twinkle.

Lees meer