logo new
Accelerating the B2B E-commerce transformation
15 oktober in Hotel Houten


Gold sponsor
Sana homepage
Event van bbp

Parallelronde 3

14.00 - 14.30

Sessie 1: Van Business 2 Business naar Consumer first
Door: Mariska Hustings | AutoScout24 Nederland

MariskaHustingsDe digitale consument haalt ons in. Wat gebeurt er als je van een Business 2 Business focus overstapt naar consumer first?

Sessie 2: B2B-commerce: geen e-commerce maar direct commerce
Door: Hans Elshout | S&H

181 rsz hans elshout 2 B2B-commerce lijkt in veel dingen op B2C. Toch zijn er ook belangrijke verschillen. En biedt B2B andere kansen dan B2C. Zoals meer kansen op kostenbesparing, omdat de meeste B2B organisaties en hun supply chain nog heel traditioneel georganiseerd zijn. S&H was in 1996 de Nederlandse e-fulfilment pionier en heeft een schat aan ervaring met B2B commerce. Tijdens deze hele praktische sessie deelt Hans die ervaring en wijst hij u de weg naar succes.

Sessie 3: Contentmarketing voor gevorderden
Door: Ingrid Archer | spotONvision

IngridArcherContentmarketing is niet meer weg te denken uit business-to-business marketing en toch zijn er nog voldoende uitdagingen, zelfs voor de doorgewinterde marketeer. In deze korte masterclass gaan we in op de highlights van contentmarketing en nemen we je mee naar het volgende niveau. In 30 minuten leer je over:


• Hoe de koper het kooptraject doorloopt en waarom het belangrijk is om dat te weten
• Wat ‘content mapping’ is en hoe het de basis vormt voor jouw marketingplan
• Hoe je leads kunt nurturen over een langere periode
• Welke tools je daarbij kunt gebruiken
• Wat dit betekent voor de organisatie van marketing