logo new
Accelerating the B2B E-commerce transformation
15 oktober in Hotel Houten


Gold sponsor
Sana homepage
Event van bbp

Parallelronde 2

12.00 - 12.30

Sessie 1: Van content experience naar B2B sales en aftersales e-commerce
Door: Bjorn Smets | Damen Group

rsz bjornsmets 2Tijdens deze presentatie toont Björn Smets hoe Damen Shipyards content experience inzet om het salestraject vanuit de interne organisatie een interactieve impuls te geven. Met als resultaat B2B sales online. Vanuit de sales gaan we naar het gekoppelde e-commerce platform waarbij de Damen klant in staat is zelf zijn vloot te managen.

Sessie 2: E-commerce bij Royal Brinkman: 75.000 online orders in 5 jaar tijd! Wat kun je daarvan leren?
Door: Rob Helderman | Royal Brinkman & Michiel Schipperus | Sana Commerce

RobHeldermanMichielSchipperusMichiel Schipperus van Sana Commerce interviewt Rob Helderman van Royal Brinkman over de B2B e-commerce strategie van Royal Brinkman. Waarom is Royal Brinkman 5 jaar geleden met B2B e-commerce begonnen? Hoe zorgen zij ervoor dat klanten het steeds meer gaan gebruiken? Welke impact heeft het op de organisatie? En wat zijn de toekomstplannen? Zijn bijvoorbeeld de vragen die aan bod zullen komen.

Sessie 3: Van B2B naar Human2Human Commerce bij Wasco
Door: Stefan de Croon | Wasco

Wasco is dé professionele groothandel in verwarming, sanitair en onderdelen in Nederland. Onlangs lieten zij traditionele B2B marketing los en omarmden nieuwe, soms op B2C gebaseerde marketing technieken. En met succes. Stefan vertelt hoe hij zich dagelijks inzet om de digitale interactie met klanten te stroomlijnen via diverse kanalen. Van online shop tot mobiele bestel-app en volledige systeemintegratie in het bestelproces. Alles is er op gericht de klant snel en professioneel te helpen.