logo new
Accelerating the B2B E-commerce transformation
15 oktober in Hotel Houten


Gold sponsor
Sana homepage
Event van bbp

Dagvoorzitter Esther van Rijswijk

Sprekers
Esther van Rijswijk werkte na haar studie economie bij het ministerie van Financiën. Daarna werd ze financieel-economisch redacteur van Elsevier. Vervolgens was ze in Londen correspondent voor Elsevier en RTL-Nieuws. Ze was korte tijd anchor woman bij RTL-Z waarna ze terugkeerde bij Elsevier.

Lees meer

Keynote Anatoly Roytman | Accenture Interactive

Sprekers

Managing Director of Accenture Interactive, Europe, Africa, Middle East and Latin America (EALA)

Anatoly Roytman leads Accenture Interactive in EALA, and is responsible for P&L and thought leadership in digital strategy, cross-channel marketing, ecommerce, mobile, social media, content management and analytics. He also leads large-scale engagements with key Accenture clients in Pharmaceuticals, Automotive, Financial Services, Consumer Packaged Goods and High Tech industries.

Lees meer

Ingrid Archer | spotONvision

Sprekers

Mede-oprichter van spotONvision

Ingrid Archer is een marketing- en communicatieprofessional pur sang met inmiddels meer dan 20 jaar ervaring in business-to-business marketing en communicatie. Zij is mede-oprichter van spotONvision en het B2B Marketing Forum. Zij initieerde succesvolle campagnes in diverse sectoren en is een van de experts op het gebied van contentmarketing, buyer persona's en lead nurturing in B2B. Ingrid blogt regelmatig voor spotONvision, MarketingFacts en Emerce.

Linda Beeksma | FloraHolland

Sprekers

Ontwikkeling digitale transactiesystemen

Linda werkte na haar studie Agrosysteemkunde aan de Wageningen University als consultant op het gebied van supply chain optimalisatie. Vanaf 2002 is ze werkzaam bij FloraHolland in diverse (management) functies op het grensvlak van Commercie en ICT. Op dit moment is ze verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de Veilingklokken, het e-commerce platform FloraMondo en B2B integratie. Ze is ook betrokken geweest bij de realisatie van www.floraholland.com.

Anouk Beeren | Deli XL

Sprekers
Manager E-commerce & Merchandising
Anouk Beeren werkte na haar studie Internationale Bedrijfscommunicatie aan de Radboud Universiteit bij diverse bedrijven waaronder een Internet start-up, Tupperware en Avis Budget. Sinds zes jaar werkt ze als manager e-commerce & merchandising bij de internationale food groothandel Bidvest Deli XL. Hier heeft zij meegewerkt aan de opzet en uitrol van de online strategie.

Gijs van den Broek | WeMarket

Sprekers

Chief Commercial Officer / Partner van WeMarket

Gijs has gained extensive experience in international trade over the years and has held various management positions at startups and large companies such as TUI Travel and Air France-KLM. In recent years he has acquired consultancy experience in digital media, marketing and commercial business strategy.

Lees meer

Stefan de Croon | Wasco

Sprekers
Stefan is in zijn functie als e-commerce manager de spin in het web tussen de Wasco’s interne organisatie, het management, de softwareontwikkelaars en het online klantcontact. Hiervoor was Stefan Project Coördinator en was hij betrokken bij de implementatie van uiteenlopende projecten op het gebied van E-commerce, IT en Datamanagement.

Jaap Cuperus | Nedis

Sprekers
Jaap Cuperus heeft ruim 10 jaar ervaring in digitale marketing & ecommerce binnen zowel de B2C als B2B. Jaap heeft gewerkt bij Coolblue, Bakker Hillegom, De Thuisapotheek, ABN AMRO en nu NEDIS. Met zijn jarenlange ervaring als marketeer ligt zijn kracht in e-commerce, strategie, nieuwe media en ondernemerschap. In de loop der jaren heeft Jaap ervaring opgebouwd binnen online en mobiele retail, cross media reclame, analytics, usability en online gedrag. Nu werkt hij aan de kanaal verschuiving van offline naar online sales. Een van de eerste resultaten is de nieuwe webshop waarvan versie 1.0 sinds begin september live staat.

Hans Elshout | S&H

Sprekers

Oprichter S&H

Hans Elshout was, toen hij in 1996 S&H oprichtte, de Nederlandse pionier in e-fulfilment. Hans combineert zijn ruime, gevarieerde ervaring met klanten zoals Feyenoord, Mercedes, CloakRoom en Heineken met een gedegen wetenschappelijke onderbouwing. Zijn bijdragen zijn daarom een boeiende combinatie van actuele theorieën, ervaring en praktijkvoorbeelden.

Rob Helderman, ook bekend als Rob Webshop | Royal Brinkman

Sprekers

E-commerce manager bij Royal Brinkman

Rob Helderman is in 2010 als internet marketeer gestart om e-commerce bij Royal Brinkman op de kaart te zetten. Royal Brinkman is actief met e-mail marketing, diverse offerteshops, een (mobiele) webshop en ook een unieke bestel-App. Inmiddels is e-commerce voor Royal Brinkman een belangrijke USP en zijn de activiteiten om online succesvol te zijn verankerd in de organisatie.

Lees meer

Mariska Hustings | AutoScout 24 Nederland

Sprekers

Marketing Manager bij AutoScout24 Nederland

Mariska Hustings heeft na haar studie Communicatiewetenschap aan de Radboud Universiteit, B2B Marketing functies in de grafische industrie vervuld. Sinds 2002 werkt ze in de automotive industrie. In 2008 startte ze bij AutoScout24, Europa’s grootste autoportal. Daar werkte ze aan de succesvolle transitie van B2B georiënteerde marketing naar een consumenten gedreven organisatie.

Bas Kroontje | PANGAEA Internet Marketing

Sprekers
CEO van PANGAEA Internet Marketing
Bas is een succesvolle internet entrepreneur en investeerder in innovatieve internetbedrijven. Sinds 1995 bedenkt en implementeert Bas met PANGAEA internet concepten voor nationale en internationale bedrijven.

Michiel Schipperus | Sana Commerce

Sprekers

CEO van Sana Commerce

Michiel Schipperus studeerde Economie aan de Erasmus Universiteit van Rotterdam. Al tijdens zijn studie begon hij bij ISM eCompany, een full-service e-commerce bureau. Inmiddels heeft Michiel ruim 15 jaar ervaring in e-commerce en B2B e-commerce en is hij CEO van Sana Commerce, een spin-off van ISM eCompany.

Lees meer

Bjorn Smets | Damen Group

Sprekers

Online Marketing & Social Media 

Björn is al vanaf begin 2000 actief met online marketing en startte voor verschillende B2C bedrijven onder andere in de reiswereld. Daarnaast heeft hij grote online projecten opgezet variërend van strategische affiliate marketing en social media campagnes tot de implementatie van e-commerce. Sinds 2011 is hij actief in de online B2B marketing voor Damen Shipyards Group.