logo new
Accelerating the B2B E-commerce transformation
15 oktober in Hotel Houten


Gold sponsor
Sana homepage
Event van bbp
  • Home
  • Sprekers
  • Rob Helderman, ook bekend als Rob Webshop | Royal Brinkman

Rob Helderman, ook bekend als Rob Webshop | Royal Brinkman

Sprekers

E-commerce manager bij Royal Brinkman

Rob Helderman is in 2010 als internet marketeer gestart om e-commerce bij Royal Brinkman op de kaart te zetten. Royal Brinkman is actief met e-mail marketing, diverse offerteshops, een (mobiele) webshop en ook een unieke bestel-App. Inmiddels is e-commerce voor Royal Brinkman een belangrijke USP en zijn de activiteiten om online succesvol te zijn verankerd in de organisatie.

In 2015 heeft de webshop van Royal Brinkman een platform migratie ondergaan. Op dit moment worden de e-commerce activiteiten internationaal uitgerold. Eenvoudig was deze weg niet. B2B e-commerce is volgens Rob Webshop complex, maar zeker iets waar je niet omheen kunt en iets dat vele voordelen biedt. De kracht zit hem volgens Rob in het vertalen van ICT naar kansen en het maken van de koppeling tussen technologie, de bedrijfsprocessen, de interne organisatie en uiteraard als belangrijkste: gemak voor de klant.